جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر کرمانشاه نیمه تمام ماند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه عصر امروز شورای اسلامی شهر کرمانشاه مانند هفته گذشته با غیبت اعضای طیف اقلیت شورا باز هم از حد نصاب افتاد و نیمه تمام باقی ماند با این تفاوت که در این جلسه باید ترکیب جدید هیئت رئیسه شورا مشخص می شد.

اقدام طیف اقلیت شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای حضور نیافتن در جلسه و از حد نصاب انداختن آن یک آبستراکسیون شبیه دوره انحلال شورای اسلامی شهر در کرمانشاه است که پیش چشم مردم اتفاق می افتاد.

عدم حضور در جلسه مهمی مثل انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه در حالی است که این انتخابات می تواند در سرنوشت مدیریت شهری کرمانشاه موثر باشد تا شاید هزار و یک مشکلی که کلان شهر کرمانشاه را گریبان گرفته است لااقل به سمت بهبودی پیش برود.

به گزارش مهر، عصر دیروز اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در حالی برای انتخابات هیئت رئیسه گرد هم جمع شده بودند که از طیف اقلیت تنها دو نفر حضور داشت که آنها نیز با ترک جلسه، باعث از حد نصاب افتادن نشست و تعطیلی آن شدند.

ترکیب اکثریت و اقلیت پابرجاست

در همین رابطه سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در هنگام خروج از جلسه به خبرنگار مهر گفت: این نشست بی نتیجه مانده است و باید برای جلسه بعدی برنامه ریزی کنیم.

جواد جعفری در خصوص انتخاب هیئت رئیسه جدید اظهار داشت: ترکیب اکثریت و اقلیت شورا همچنان پا برجاست ولی در مورد انتخاب اعضای هیئت رئیسه چیزی قابل پیش بینی نیست و باید منتظر رای گیری بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این نشست به نتیجه نرسید گفت: با عدم حضور برخی اعضا، جلسه از حد نصاب افتاد و رسمیت نداشت.

تردیدی نیست که اعضای شورای شهر نماینده مردم هستند و باید در قبال افکار عمومی نسبت به اقداماتی که انجام می دهند پاسخگو باشند. عدم حضور در جلسات مهم شورا از سوی نمایندگانی که باید برای رفع مشکلات شهر هزار سودای کرمانشاه چاره اندیشی کنند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com